Sunday, October 11, 2015

White trash kirjandus

Mari-Leen Lember
Avameelselt Arnoldist
Kentaur
2003

Selles raamatus on armastust:

Ta laulis mulle "Love me tender, love me true"... See oli viimase peal. See meeldis mulle.
lk 11

seksi:

Me lobisesime tühjast-tähjast ja siis ta hakkas rääkima, kui hea riist tal ikka on. No on siis on.. Jahus oma heast riistast päris pikalt, kuid ta ei ei öelnud, et tahate, ma näitan. Aga ma olen ise paras provokaator ja ütlesin, et mida sa seletad, et on nabani, näita välja siis.
Ma ei uskunud, et ta tõesti -- seksikas poosis -- kahe puu vahele seisab ja oma püksid jalast võtab.
/---/Arnold on nagu mingit sorti pervert, et nii kui sa huvi ta riista vastu üles näitad, on tal see kõva!
lk 12-13

luulet:

Ei ole vist inimest, kes teda ei teaks.
Ta on kuulus, haruldane ja südames nii hea.
Paljud peavad teda veaks, 
ei mõista, et hinges on ta hea.
Ta on vaid natukene arusaamatu,
aga see ei tee temast saamatut.
/---/
Ta võidab ja ka siis olen ma ta kõrval.
Ta saab hakkama, sest ta on Arnold Oksmaa!
lk 37

suuri pettumusi:

Ma olen saanud tuttavaks George`iga, kes elab Londonis. Ja plikad olid sel päeval minu juures, kui me netis tuttavaks saime, ja kui me ta pilti nägime, ütlesid kõik, et ta on nagu Oksmaa. Tegelikult ei ole nad üldse sarnased, aga ta kuidagi meenutas Arnoldit. Me rääkisime iga päev peaaegu netis ja...
Ta on nii lahe, ma olen talle palju luuletusi teinud ja... Ta on lihtsalt selline hästi vahva. Aga ükspäev tuli välja, et ta on venelane. Ega rahvus midagi ei muuda, aga võlu on kadunud. Enne ma mõtlesin, et londonlane, inglane...lahe! Aga venelane... Nii tavaline, terve eesti on selliseid täis.
lk 90

Ja ma pole veel seni näinud raamatut, millel oleks esilehel eraettevõtja reklaam:

Pauku teeb
Pommionu Jüri ilutulestikud
dynamiit@hot.ee


No comments:

Post a Comment