Sunday, October 11, 2015

Alastusest enam/ More than naked

Kus: Vaba Lava
Kui palju: 7 (sõbrapilet)

Nähtud on ülipopulaarne (välja müüdud! lisaetendused!) tantsuetendus, kus kõik esinejad on laval paljad ning mida etendatakse erinevates kohtades kohapealt leitud osalejatega.
Ma olen elus kindlasti näinud keskmisest kordades rohkem alasti inimesi.
EKA maalikateeder ja igahommikused joonistustunnid (tihti akt!) ning perfokafestivalid Eestis ja maailmas viivad automaatselt mu numbrid lakke. Lisaks siinne saunakultuur ja Pärnu ranna naiste paradiis.
Ja ikkagi olin ma heas mõttes üllatunud, mida kõike võib hea koreograaf lavatäie alasti inimestega, kellest kõik ei ole kindlasti tantsijad (tuttavaid oli laval 2 --- ning üks neist pole kindlasti oma elus koreograafiat õppinud, teise kohta pole ma nii kindel) teha. Seda ilma rekvisiitideta, kui laval oleva DJ pulti mitte arvestada.

Veel mõtteid, mis seda etendust vaadates pähe tulid:

see on teatriskäimise juures veider, kuidas inimesed kogu aeg naeravad

rinnad on üle hinnatud

päevitustriibud on jubedad

kohati lööb ikkagi läbi mingi saksalik huumor, mis avaldub koomilistes sketshides (publik muidugi rõkkas naerust)

No comments:

Post a Comment